Skip to main content

Den bästa kvaliteten och servicen till våra kunder

Att regelbundet göra kundundersökningar är ett led i att kunna leverera den bästa kvaliteten och servicen till våra kunder.

Höstens kundundersökning är nu avslutad och vi vill tacka våra kunder för deras input. Vi genomför kundundersökningar en gång i halvåret för de kunder som vi har fakturerat de senaste två månaderna. Vi är oerhört stolta över att vi denna gång fick 4.45 av 5 möjliga poäng.

Vi vill tacka våra kunder för att de har tagit sig tid att svara på vår kundundersökning, och att de har gett oss feedback på både vad vi gör bra och vad vi kan förbättra i kundupplevelsen.

Kontakta oss för mer information.

  • 15602
    2025-06-19

    Hur man lagrar smådelar i ett lager: 5 beprövade utrymmesbesparande lösningar fö…

    Smådelar. Stora problem. På ett lager strax utanför Rotterdam stod en maskin för 30.000 euro stilla i tre timmar. Och varför? Det saknades en del som bara var värd 1 euro, en liten sensor som inte var större än en tändsticksask. Systemet sa att den fanns i lager. Men ingen kunde hitta den.
  • 14989
    2025-04-01

    Right to Repair

    Föreställ dig en värld där dina vitvaror inte hamnar på soptippen efter bara några år. Rörelsen för rätten till reparation lovar just det. En framtid där det är lika enkelt och tillgängligt att reparera din elektronik som att byta ut den. Upptäck hur den här globala rörelsen förändrar vårt sätt att tänka på våra enheter och vad det innebär för både konsumenter och företag.
  • 14960
    2025-02-18

    Smart förvaring för en ny era: Upptäck Constructors innovativa lagerinredning

    Ta steget in i logistikens framtid med Constructor. Upptäck banbrytande lagringslösningar som ökar effektiviteten och hållbarheten. Följ med oss på stora branschevenemang 2025 för att se våra innovationer och lära dig hur vi kan förändra din lagringsverksamhet.
Senaste nytt